Resultats de la cerca frase exacta: 34

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. comunicació formal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comunicació d'una organització en què la informació es transmet seguint els canals establerts de manera explícita per l'organització. [...]
12. comerç d'en línia a presencial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia comercial que té com a objectiu atraure els clients potencials dels canals en línia perquè efectuïn les compres en botigues físiques. [...]
13. estratègia d'impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting, centrada fonamentalment en la promoció de vendes, que s'adreça als canals de distribució perquè facin més comandes de producte. [...]
14. línia de productes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, estar destinats al mateix segment de mercat, utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]
15. emprenedor de la informació | emprenedora de la informació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que crea, desenvolupa i implanta un projecte empresarial relacionat amb la recollida i la difusió d'informació electrònica per mitjà de diferents canals de comunicació. [...]
16. màrqueting multicanal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza una combinació de diversos canals de comunicació amb la finalitat d'arribar de la manera més ràpida i efectiva possible al públic objectiu. [...]
17. línia de productes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, o estar destinats al mateix segment de mercat, o utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]
18. venda al número
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nombre total d'exemplars d'una publicació venuts a través dels diferents canals de distribució de premsa, o directament al públic en els locals de l'empresa editora. [...]
19. venda en bloc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nombre total d'exemplars d'una publicació venuts a persones o entitats que no pertanyen als canals ordinaris de distribució i que s'encarreguen de revendre'ls als destinataris finals. [...]
20. gestió multicanal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de serveis que ofereix una empresa per mitjà de la combinació de canals de comunicació presencials i digitals amb la finalitat de mantenir una relació permanent amb els seus clients. [...]
Pàgines  2 / 4 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  Següent >>