Estratègia de màrqueting consistent a utilitzar eines tecnològiques i aplicacions específiques, sovint per a aparells mòbils, que permetin millorar l'experiència de compra dels usuaris i, alhora, fomentar les vendes. [...]
Ordre generalment instrumentada mitjançant un document pel qual un possible comprador fa l'oferta formald'adquirir una determinada mercaderia segons la quantitat, el preu i les condicions especificades. [...]
Element (tiquet de compra, etiqueta, cupó, envàs, etc.) que serveix de justificant de l'adquisició d'un producte i a canvi del qual el consumidor pot rebre algun incentiu en forma de regal, de participació en un sorteig, etc. [...]
Element que serveix de justificant de l'adquisició d'un product, generalment el tiquet de compra, l'etiqueta, el cupó o l'envàs, a canvi del qual el consumidor pot rebre algun incentiu en forma de regal, de participació en un sorteig, etc. [...]
Barra d'uns 30 cm de llarg, generalment en forma de prisma triangular, que s'utilitza als supermercats per a separar la compra d'un client de la del següent en la cinta transportadora, i que pot tenir una ranura on col·locar-hi un cartell. [...]
Tècnica d'investigació de màrqueting en què un investigador es fa passar per un client i realitza una compra fictícia en un establiment comercial a fi d'avaluar la qualitat del servei de venda, comprovar la preferència del detallista per oferir una marca o una altra, etc. [...]