Resultats de la cerca bàsica: 388

41. opció de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Negoci jurídic que dona dret a comprar un bé o un valor a un preu d'exercici predeterminat i abans d'una determinada data. [...]
42. opció de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
43. optimització de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a utilitzar eines tecnològiques i aplicacions específiques, sovint per a aparells mòbils, que permetin millorar l'experiència de compra dels usuaris i, alhora, fomentar les vendes. [...]
44. ordre de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
45. ordre de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
46. preu de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu al qual s'han de vendre els actius al comprador en una operació financera. [...]
47. prova de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Element (tiquet de compra, etiqueta, cupó, envàs, etc.) que serveix de justificant de l'adquisició d'un producte i a canvi del qual el consumidor pot rebre algun incentiu en forma de regal, de participació en un sorteig, etc. [...]
48. prova de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Element que serveix de justificant de l'adquisició d'un product, generalment el tiquet de compra, l'etiqueta, el cupó o l'envàs, a canvi del qual el consumidor pot rebre algun incentiu en forma de regal, de participació en un sorteig, etc. [...]
49. separador de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Barra d'uns 30 cm de llarg, generalment en forma de prisma triangular, que s'utilitza als supermercats per a separar la compra d'un client de la del següent en la cinta transportadora, i que pot tenir una ranura on col·locar-hi un cartell. [...]
50. simulació de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica d'investigació de màrqueting en què un investigador es fa passar per un client i realitza una compra fictícia en un establiment comercial a fi d'avaluar la qualitat del servei de venda, comprovar la preferència del detallista per oferir una marca o una altra, etc. [...]
Pàgines  5 / 39 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>