1.
ràdio
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Mitjà de comunicació de massa constituït pel conjunt d'emissores que, mitjançant ones radioelèctriques, emeten programes informatius, musicals i d'entreteniment. [...]
|
2.
ràdio
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Aparell emissor i receptor de radiodifusió. [...]
|
3.
falca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Peça publicitària destinada a ser emesa per la ràdio consistent en un enregistrament sonor que sol constar de text, música i efectes de so i tenir una durada de 15 a 60 segons. [...]
|
4.
falca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Peça publicitària destinada a ser emesa per la ràdio consistent en un enregistrament sonor que sol constar de text, música i efectes de so i tenir una durada de 15 a 60 segons. [...]
|
5.
locutor | locutora
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Professional de la ràdio, la televisió, etc., que presenta les emissions, dona les notícies, posa veu a missatges publicitaris, etc. [...]
|
6.
sintonia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Melodia que identifica un canal o un programa de televisió, una emissora o un programa de ràdio, un espai publicitari, etc. [...]
|
7.
producció
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions i mitjans econòmics, administratius i organitzatius necessaris per a la realització d'una pel·lícula, una sessió fotogràfica, un enregistrament musical, un programa televisiu o de ràdio, un espectacle, etc. [...]
|
8.
canal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Freqüència d'emissió assignada a una emissora de ràdio o televisió. [...]
|
9.
PUR
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge de persones que escolta la ràdio en un moment determinat. [...]
|
10.
màrqueting directe
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]
|