1.
revista d'empresa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Publicació periòdica editada per una organització destinada tant al públic intern com al públic extern. [...]
|
2.
distribució del risc
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Mesura de tractament del risc consistent a dividir el risc entre diversos participants que accepten cooperar i compartir els resultats, tant si són positius com si són negatius. [...]
|
3.
autoservei a l'engròs
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Tècnica de venda a l'engròs en autoservei, amb pagament al comptat i sense lliurament de la mercaderia a domicili, reservada en principi als professionals de la distribució, tant majoristes com detallistes. [...]
|
4.
llista de persones amb informació privilegiada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Relació de totes les persones que tenen accés a informació confidencial sobre l'estat financer d'una corporació, tant si és de manera permanent com si se circumscriu a determinades operacions, que aquesta corporació està obligada a elaborar, mantenir i posar a disposició de les autoritats que [...]
|
5.
economia de baix contacte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Model econòmic que es caracteritza per l'aplicació de polítiques empresarials destinades a disminuir tant com sigui possible el contacte presencial amb els clients i entre treballadors, per l'adopció de mesures de seguretat i salut destinades a evitar contagis i per l'adaptació als hàbits de consum [...]
|
6.
inflació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Elevació general de l'índex de preus i, per tant, disminució del poder adquisitiu del diner. [...]
|
7.
servitització
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Procés pel qual una empresa passa de proveir productes a proveir productes amb un servei complementari com a valor afegit i, per tant, a un model de negoci fonamentat en el servei. [...]
|
8.
objectiu de patrocini
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Objectiu que, tant el patrocinat com el patrocinador, pretenen aconseguir amb un patrocini. [...]
|
9.
multimèdia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Que combina mitjans tècnics diversos en la comunicació d'informació, tant simultàniament com seqüencialment. [...]
|
10.
multimèdia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Que combina mitjans tècnics diversos en la comunicació d'informació, tant simultàniament com seqüencialment. [...]
|