Resultats de la cerca frase exacta: 41

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. veu de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió única, diferenciada i distingible d'una marca com a resultat del llenguatge, l'estil, el to de veu, els missatges i el vocabulari usats en la comunicació oral i escrita. [...]
2. veu activa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Veu en la qual el subjecte gramatical és el que fa l'acció del verb, la qual recau sobre un objecte. [...]
3. veu corporativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Veu d'un locutor que s'utilitza de manera continuada durant un període llarg en la comunicació oral d'una organització o una marca i en els diferents canals de difusió. [...]
4. veu passiva
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Veu en la qual el subjecte gramatical és l'objecte de l'acció del verb. [...]
5. missatge de veu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Enregistrament vocal que un emissor transmet a un receptor per mitjà d'un sistema de missatgeria de veu. [...]
6. to de veu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Manera diferencial d'expressar-se una marca en la seva comunicació oral i escrita, d'acord amb la seva personalitat, els públics a qui s'adreça, els mitjans que utilitza i la situació comunicativa. [...]
7. veu de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió única, diferenciada i distingible d'una marca com a resultat del llenguatge, l'estil, el to de veu, els missatges i el vocabulari usats en la comunicació oral i escrita. [...]
8. veu en off
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Text parlat emès per una persona o una font sonora que és fora del camp visual de càmera. [...]
9. identitat verbal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements verbals que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el nom, els eslògans, la veu de marca, el to de veu, el vocabulari o els missatges. [...]
10. amenaça
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Factor de l'entorn que pot afectar la bona marxa d'una organització, incrementar els riscos a què es veu exposada o reduir-ne la rendibilitat. [...]
Pàgines  1 / 5 
Pàgina  1  2  3  4  5  Següent >>