21.
relació
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
laborals a la nostra empresa solen ser tenses. relació genital Relació en què intervenen exclusivament els òrgans genitals. relacions públiques Conjunt d'activitats d'una empresa o d'una entitat de caràcter públic ordenades a influir en l'opinió pública per tal d'atreure els [...]
|
22.
peix petit
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Titular de poca quantitat de criptomonedes, que no té capacitat d'influir en el mercat. [...]
|
23.
balena
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Titular d'una gran quantitat de criptomonedes, que té una capacitat important d'influir en el mercat. [...]
|
24.
dofí
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Titular d'una quantitat moderada de criptomonedes, que té una certa capacitat d'influir en el mercat. [...]
|
25.
societat de cartera
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Societat els actius de la qual estan formats exclusivament per accions d'altres societats en què participa, de manera que pot influir en la seva política empresarial. [...]
|
26.
sexe conscient
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Tècnica sexual consistent a focalitzar l'atenció i la consciència únicament en les emocions, les sensacions i els pensaments que es produeixen durant l'intercanvi sexual, prescindint de les expectatives i sense deixar-se influir per pressions externes. [...]
|
27.
grup de pressió
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós que organitzen una acció simultània per influir en l'opinió pública i, consegüentment, en les decisions dels poders econòmics, polítics i socials. [...]
|
28.
plataforma de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
|
29.
propaganda
Font
Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
f 1 [manera d'influir] propaganda. 2 [mitjans] propaganda. [...]
|
30.
principi de participació administrativa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Principi d'organització administrativa pel qual els ciutadans poden intervenir en la gestió dels serveis públics o influir, fins i tot de manera determinant, en les decisions que prengui l'Administració pública. [...]
|