Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Sistema d'atenció telefònica que permet al client introduir dades per mitjà del teclat per orientar de manera precisa la seva trucada a la destinació més adequada, com ara a un operador o un sistema automàtic de resposta interactiva de veu. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Funció d'un telèfon que permet de suspendre momentàniament una trucada en curs, mantenint la connexió telefònica, per tal de reprendre-la després. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Servei de telefonia en què l'usuari que truca s'identifica a la xarxa perquè se'l tarifi a ell en comptes de fer-ho a l'abonat de la línia des de la qual es fa la trucada. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Servei de telefonia que permet que un grup d'usuaris comparteixin una mateixa línia i tinguin un número de telèfon comú. Quan es realitza la trucada a aquest número compartit es pot triar amb quin usuari o grup es vol parlar i es desvia la trucada automàticament. [...]