Resultats de la cerca frase exacta: 29

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. mercat industrial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mercat constituït per persones físiques o jurídiques que compren béns i serveis per incorporar-los als processos de producció d'altres béns o serveis o per revendre'ls a altres consumidors o usuaris. [...]
22. perfeccionament passiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Règim duaner econòmic que permet l'exportació temporal de productes per a sotmetre'ls a operacions de transformació i reimportar-los posteriorment com a productes acabats sense pagar els drets de duana corresponents. [...]
23. venda a la manta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda ambulant, que es practica al marge de la llei, consistent a mostrar a terra, sobre una manta o un element similar, productes comercials diversos i a vendre'ls per sota del preu del mercat. [...]
24. notorietat espontània
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'individus que, en una enquesta per a determinar la notorietat d'una marca, n'esmenten espontàniament el nom quan se'ls demana que enumerin les marques que coneix d'un producte o servei concret. [...]
25. cadena sucursalista
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa que assumeix la doble funció de majorista i detallista, ja que compta amb una central de compres i una xarxa d'establiments comercials de venda al detall als quals la central proporciona els productes i tots els serveis necessaris per vendre'ls. [...]
26. cadena sucursalista
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa que assumeix la doble funció de majorista i detallista, ja que compta amb una central de compres i una xarxa d'establiments comercials de venda al detall als quals la central proporciona els productes i els serveis necessaris per vendre'ls. [...]
27. notorietat espontània
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'individus que, en una enquesta per a determinar la notorietat d'una marca, n'esmenten espontàniament el nom, sense cap mena d'ajuda ni suggeriment, quan se'ls demana que enumerin les marques que coneix d'un producte o servei concret. [...]
28. controlador d'accés
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa proveïdora de serveis de plataforma bàsics per a la comunicació entre les empreses i els usuaris finals, amb una posició important en el mercat i una bona previsió de futur, que té la capacitat potencial de controlar l'accés dels usuaris i estructurar els continguts que se'ls transmet. [...]
29. màrqueting d'entrada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense [...]
Pàgines  3 / 3 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3