Grup de persones o organitzacions amb interessos afins de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós que organitzen una acció simultània per influir en l'opinió pública i en les decisions del poders econòmics, polítics i socials. [...]
Període de temps previ al dia de la votació en què està prohibit per llei demanar el vot per una determinada candidatura o fer qualsevol acte o manifestació que pugui influir en el sentit del vot. [...]
Conjunt de directius encarregats d'establir la línia bàsica que ha de seguir una empresa per aconseguir els seus objectius i d'influir sobre el personal perquè s'esforci de manera voluntària i entusiasta per a assolir-los. [...]
Delicte que consisteix a negar-se a col·laborar amb l'administració de justícia com a perit o testimoni,o bé a influir amb violència o intimidació en una persona que intervé en un procés perquè deixi de fer-ho. [...]
Tècnica sexual consistent a focalitzar l'atenció i la consciència únicament en les emocions, les sensacions i els pensaments que es produeixen durant l'intercanvi sexual, prescindint de les expectatives i sense deixar-se influir per pressions externes. [...]
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins, de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós, que organitzen accions diverses per tal d'influir en l'opinió pública i, consegüentment, en les decisions dels poders econòmics, polítics i socials. [...]
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins, de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós, que organitzen accions diverses per tal d'influir en l'opinió pública i, consegüentment, en les decisions dels poders econòmics, polítics i socials. [...]
Política econòmica destinada a influir en els principals agregats de l'economia, com ara l'ocupació, la producció i la taxa d'inflació, mitjançant mesures que afecten la balança fiscal, així com l'oferta de diners i de crèdit. [...]
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Tractament que consisteix a aplicar productes fitosanitaris a les plantes per a prevenir o curar plagues, malalties biòtiques o abiòtiques o fisiopaties, influir en els processos vitals dels vegetals, destruir vegetals o parts de vegetals no desitjats o controlar-ne el creixement no desitjat. [...]