1.
albarà de sortida
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
[...]
|
2.
barrera de sortida
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Factor d'índole tècnica, legal, econòmica, política, etc., que dificulta o impedeix la sortida d'una empresa d'un sector d'activitat. [...]
|
3.
barrera de sortida
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Factor d'índole tècnica, legal, econòmica, política, etc., que dificulta o impedeix la sortida d'una empresa d'un sector d'activitat determinat. [...]
|
4.
entrevista de sortida
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Entrevista que es fa a una persona que deixa de treballar en una empresa per conèixer els motius pels quals l'abandona, obtenir informació que permeti millorar els procediments de treball, etc. [...]
|
5.
sortida de caixa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
[...]
|
6.
sortida
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Resultat d'una combinació determinada de factors de producció, com ara energia, productes o serveis. [...]
|
7.
sortida
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Decrement d'un element patrimonial. [...]
|
8.
sortida
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Anotació comptable que reflecteix un decrement d'un element patrimonial. [...]
|
9.
auditoria de punts de venda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Investigació realitzada en una mostra d'establiments de venda al detall per a obtenir informació de vendes, estocs i compres, que inclou, entre d'altres, dades relatives a marques, formats de presentació dels productes, preus, lineals, marxandatge, promoció i publicitat en el punt de venda. [...]
|
10.
creació de noms de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
|