Resultats de la cerca bàsica: 3.338

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
41. màrqueting viral
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que consisteix a fer que una comunitat de receptors conegui un producte o un servei, generalment per Internet o per correu electrònic, i en transmeti informació voluntàriament o involuntàriament a d'altres, i aquests a uns altres, i així successivament. [...]
42. a l'engròs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relatiu a l'adquisició en grans quantitats de mercaderies o drets de servei als productors o prestadors per a revendre'ls als minoristes. [...]
43. rival
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dit del bé o servei el consum del qual impedeix que altres agents econòmics el puguin consumir o en disminueix la quantitat disponible. [...]
44. deslocalització
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Transferència de l'activitat o part de l'activitat d'una empresa a un lloc diferent del lloc on està ubicada, sovint a un altre país, especialment amb l'objectiu de reduir els costos laborals o d'obtenir incentius fiscals o financers. [...]
45. consumidorista
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relatiu o pertanyent al consumidorisme. [...]
46. blanqueig de núvol
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Blanqueig destinat a promoure la percepció que les dades, productes o serveis d'una empresa, un organisme o un govern es gestionen al núvol. [...]
47. comerç a l'engròs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comerç dedicat a l'adquisició en grans quantitats de mercaderies o drets de servei als productors o prestadors per a revendre'ls als detallistes. [...]
48. corredor de llistes | corredora de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que actua com a intermediari entre un propietari de llistes de màrqueting i algú altre interessat a llogar-les o comprar-les. [...]
49. serveis per capital
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Instrument de finançament alternatiu en què una empresa aconsegueix hores de dedicació i expertesa professionals o serveis, com ara l'assessorament o una campanya publicitària, a canvi de cedir una part del capital a les persones que fan aquestes feines o presten aquests serveis. [...]
50. captació de fons
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions dutes a terme per una organització per a obtenir donacions per al seu finançament o per a una determinada causa o propòsit. [...]
Pàgines  5 / 334 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>