Tècnica d'investigació de mercat consistent a fingir, a través d'una persona que es fa passar per client, accions de compra o sol·licituds d'informació de béns o serveis, amb l'objectiu de verificar el compliment dels paràmetres de qualitat establerts per la direcció de l'empresa avaluada o d'un [...]
Compra sobtada de quantitats inusualment grans d'un producte en previsió de l'escassetat de subministrament o del ràpid augment de preus que una situació de crisi efectiva o temuda podria provocar. [...]
Línia telefònica oberta les 24 hores del dia, o durant un horari ampli, mitjançant la qual una empresa presta servei d'assessorament, de consulta o bé d'assistència tècnica als seus clients. [...]
Compra de productes semielaborats o de serveis que fa una empresa a proveïdors externs amb la finalitat d'utilitzar-los en el procés de producció o en l'activitat que duu a terme. [...]
Categoria d'adoptants constituïda per les persones que es resisteixen a adoptar un producte nou o una innovació o bé no l'adopten fins que no ho ha fet la majoria de consumidors. [...]
Departament d'una empresa format per diversos grups de treball agrupats en xarxa que es dediquen a atendre les trucades dels clients o clients potencials o a dur a terme campanyes de màrqueting telefònic. [...]