Influència de la innovació tecnològica sobre el mercat, que es tradueix en la creació de noves necessitats en els consumidors i en l'estímul de les vendes. [...]
Estratègia de màrqueting centrada fonamentalment en la promoció de vendes, que s'adreça als canals de distribució perquè facin més comandes del producte. [...]
Compra no premeditada que obeeix a la voluntat de satisfer un desig sobtat que sorgeix generalment en el moment en què s'entra en contacte amb algun producte o servei. [...]
Estratègia de màrqueting, centrada fonamentalment en la promoció de vendes, que s'adreça als canals de distribució perquè facin més comandes de producte. [...]
Empresa, generalment petita, que sorgeix amb l'impuls de les tecnologies de la informació i la comunicació i que registra un accelerat ritme de creixement amb l'objectiu de revalorar-se en borsa. [...]
Conjunt d'accions destinades a donar un nou impuls comercial a un producte o a una marca ja existent en el mercat, generalment perquè no ha tingut l'èxit previst, perquè se'n desitja allargar el cicle de vida o perquè la conjuntura del mercat ho aconsella o permet. [...]
Conjunt d'accions destinades a donar un nou impuls promocional a un producte o a una marca ja existent en el mercat, generalment perquè no ha tingut l'èxit previst, perquè se'n desitja allargar el cicle de vida o perquè la conjuntura del mercat així ho aconsella o permet. [...]