Investigació realitzada en una mostra d'establiments de venda al detall per a obtenir informació de vendes, estocs i compres, que inclou, entre d'altres, dades relatives a marques, formats de presentació dels productes, preus, lineals, marxandatge, promoció i publicitat en el punt de venda. [...]
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
Estratègia de màrqueting consistent a ampliar una línia de productes amb el llançament d'una varietat nova d'un producte ja existent en el mercat. [...]
Fons d'inversió que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]
Societat anònima que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]
Discriminació de preus en què es cobra el preu màxim que es considera possible per cada unitat, independentment de la quantitat venuda o del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]