Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
Test per a avaluar i comparar dos o més productes presentats sense elements identificadors de la marca a què pertanyen perquè no puguin influir en les opinions de la persona estudiada. [...]
Test consistent a presentar al subjecte investigat un sol producte, envàs, anunci, etc., perquè l'avaluï sense comparar-lo amb d'altres de similars. [...]
Test utilitzat en la investigació publicitària fonamentalment per a estudiar l'impacte i l'eficàcia d'un missatge publicitari o d'una campanya publicitària. [...]
Test en què es demana al subjecte estudiat que expressi el que primer li vingui a la ment quan se li presenta un estímul, com ara una imatge o un mot. [...]
Test per a avaluar l'acceptació que pot tenir un envàs entre els consumidors, la influència en la decisió de compra, el disseny gràfic, l'ergonomia, el grau de reconeixement del producte que conté, etc. [...]
Test en què el subjecte estudiat ha de completar una història il·lustrada, que presenta una situació frustrant, atribuint frases als personatges que hi apareixen. [...]
Test per a determinar el grau d'acceptació, eufonia, facilitat de pronunciació, evocació, connotació, record, etc., dels elements identificadors d'una marca. [...]