Conjunt de tècniques de màrqueting que s'utilitzen per a fer créixer de manera molt ràpida el negoci d'una empresa, generalment una empresa emergent. [...]
Producte agroalimentari que es posa a la venda al consumidor final a una distància relativament petita respecte del lloc de producció i amb la intervenció, com a molt, d'un sol intermediari en el procés de comerciailtzació. [...]
Fons d'inversió que inverteix el capital en valors molt especulatius per maximitzar la rendibilitat amb independència de la tendència de la borsa. [...]
Mitjà de comunicació a través del qual es realitza la transmissió d'informació o missatges dirigida a un públic molt ampli, heterogeni i dispers. [...]
Conjunt de tècniques de màrqueting que s'utilitzen per a fer créixer de manera molt ràpida el negoci d'una empresa, generalment una empresa emergent. [...]
Comunicació col·lectiva adreçada a un públic molt ampli, heterogeni i dispers, i que es duu a terme a través dels mitjans de comunicació de massa. [...]
Situació en què una empresa, pel fet de disposar d'una participació de mercat molt elevada, té la capacitat per a imposar preus, condicions de venda, qualitats de producte i formes de presentació. [...]
Situació en què una empresa, pel fet de disposar d'una participació de mercat molt elevada, té la capacitat d'imposar preus, condicions de venda, qualitats i formes de presentació d'un producte determinat, etc. [...]