41.
podcàsting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica per a crear i difondre pòdcasts. [...]
|
42.
Funcions de la dièresi
Font
Fitxes de l'Optimot
verbs acabats en -ear, -iar, -oar, -uar, com ara crear, canviar, lloar, suar, porten dièresi:
cre-ï, cre-ïs, cre-ï, cre-ïn
can-vi-ï, can-vi-ïs, can-vi-ï, can-vi-ïn (noteu que amb el grup ii la dièresi es posa en la segona i)
llo-ï, llo-ïs, llo-ï, llo-ïn
su-ï, su-ïs, su-ï, su-ïn
2. La i de les [...]
|
43.
sèxting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Acció de crear, descarregar o enviar missatges de contingut sexual, generalment imatges o vídeos propis, per mitjà d'un dispositiu electrònic, que pot comportar la difusió descontrolada i l'ús malintencionat de continguts íntims. [...]
|
44.
màrqueting de continguts
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
|
45.
resumir
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Matemàtiques
Reduir un conjunt de dades als seus estadístics. [...]
|
46.
instanciar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Crear un objecte a partir d'una classe específica en la programació orientada a objectes. [...]
|
47.
xiqué
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Arts
Simulació d'un error en l'execució d'una acrobàcia amb la finalitat de subratllar-ne la dificultat i crear tensió. [...]
|
48.
ludificació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per a crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris. [...]
|
49.
narrativa de realitat virtual
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Art de crear continguts i històries en entorns immersius, de manera que l'usuari és part activa d'allò que s'esdevé. [...]
|
50.
publicitat nativa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Tècnica publicitària consistent a crear continguts d'acord amb les característiques i les funcionalitats específiques de les plataformes a què van destinats. [...]
|