Resultats de la cerca frase exacta: 276

1. estratègia
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Art de projectar i dirigir grans moviments i operacions militars. Coordinació de les forces polítiques, econòmiques i diplomàtiques per a aconseguir els objectius d'un estat, d'un grup o d'un partit. L'estratègia parlamentària. Art de coordinar les accions i de [...]
2. estratègia creativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Estratègia elaborada des del punt de vista creatiu per una agència de publicitat a fi d'assolir els objectius de comunicació d'un anunciant per mitjà de la conceptualització i ideació de missatges publicitaris. [...]
3. estratègia multipalanca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Atenció a la cronicitat mitjançant un conjunt d'intervencions simultànies i coordinades, concentrades en una població i un territori determinats, amb l'objectiu d'obtenir un efecte multiplicador dels resultats. [...]
4. estratègia omnicanal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de comercialització que integra tots els canals de venda d'un producte o un servei entre una empresa i un client amb la finalitat que el client tingui una experiència de compra uniforme i transparent. [...]
5. estratègia suscitadora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Estratègia d'intervenció basada en preguntes suscitadores que té per objectiu transformar la manera d'abordar un conflicte. [...]
6. estratègia d'estirada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting centrada en la publicitat i la promoció al consumidor, que s'adreça al client final a fi d'induir-lo a demanar el producte en els establiments comercials. [...]
7. estratègia d'impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
8. estratègia de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
9. estratègia de munyida
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a obtenir el màxim rendiment d'un producte. [...]
10. estratègia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
 [...]
Pàgines  1 / 28 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>