Resultats de la cerca bàsica: 7.877

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
41. cura de contactes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció continuada d'una empresa de mantenir i reforçar la relació amb els seus contactes per mitjà de tècniques diverses, sovint campanyes personalitzades de màrqueting per correu electrònic, amb l'objectiu de convertir-los en clients. [...]
42. dinamització de creixement
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques de màrqueting que s'utilitzen per a fer créixer de manera molt ràpida el negoci d'una empresa, generalment una empresa emergent. [...]
43. dins de diner
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dit del producte derivat que té valor per al comprador ja sigui perquè el preu d'exercici és inferior al preu de mercat de l'actiu subjacent, en el cas que es tracti d'una opció de compra, o bé perquè el preu de mercat de l'actiu subjacent és inferior al preu d'exercici, en el cas que es tracti d [...]
44. discriminació de preus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia comercial consistent a establir un preu diferent per a un mateix producte o servei segons el comprador, sense que la diferència de preu respongui a una diferència en els costos de producció o distribució. [...]
45. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
46. embut de conversió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'etapes per les quals està obligat a passar un usuari en un lloc web o una aplicació per a arribar a l'objectiu que s'ha proposat en accedir-hi, sovint fer una compra o contractar un servei. [...]
47. empresa de primera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa de gran notorietat, reputació i solidesa que cotitza a la borsa i té molta capacitat per a generar beneficis. [...]
48. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
49. establiment de descompte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Establiment de venda al detall en règim d'autoservei on se segueix una política de fixació de preus més baixos que els d'altres tipus d'establiments detallistes, la qual justifica l'absència de serveis complementaris i la limitació en el ventall de productes oferts, generalment de marques poc [...]
50. estratègia de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
Pàgines  5 / 788 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>