Resultats de la cerca bàsica: 7.877

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
61. generació de contactes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'una empresa d'aconseguir nous contactes per mitjà de diverses estratègies de captació. [...]
62. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
63. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció de gestió d'una marca consistent a vetllar perquè s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
64. intel·ligència de negoci
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat d'una empresa de generar coneixement útil per a la presa de decisions estratègiques per mitjà de la recopilació, la selecció, el tractament i l'anàlisi d'informació de fonts diverses. [...]
65. internalització de costos
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conversió dels costos ambientals generats pels efectes d'una activitat en costos interns de l'empresa que n'és responsable. [...]
66. llista de tarifes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació completa de les tarifes dels serveis que ofereix una empresa. [...]
67. marca de ficció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Marca imaginària que apareix en llibres, pel·licules, sèries de televisió o altres obres de ficció. [...]
68. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
69. opció de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Opció que dona dret de compra al titular. [...]
70. opció de venda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Opció que dona dret de venda al titular. [...]
Pàgines  7 / 788 
<< Anterior  Pàgina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Següent >>