Client potencial que es troba en una fase avançada del procés de compra, que mostra un interès clar en el producte i està disposat a adquirir-lo. [...]
Sistema de facturació d'un element publicitari a Internet en què l'anunciant paga segons el nombre de clics d'entrada que hi han fet els internautes. [...]
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat. [...]
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta d'espais o temps publicitaris, ofereix un servei o cedeix al suport publicitari productes que fabrica o distribueix. [...]
Compra no premeditada que obeeix a la voluntat de satisfer un desig sobtat que sorgeix generalment en el moment en què s'entra en contacte amb algun producte o servei. [...]
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut en funció de les seves necessitats de comunicació. [...]
Sistema de pagament d'un element publicitari a Internet en què l'anunciant paga al propietari de la pàgina web una quantitat determinada cada cop que un internauta fa una acció en resposta al seu anunci. [...]