Unitat de mesura emprada pera la contractació d'espais publicitaris a la premsa o a les revistes, equivalent a l'amplada d'una columna per un mil·límetre d'alçada. [...]
Màrqueting que utilitza el correu electrònic pera establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
Filtratge jurídic que s'aplica a un nom de marca pera detectar la possible existència de noms idèntics ja registrats en qualsevol classe de productes o serveis. [...]
Sistema que una organització utilitza per aconseguir nous clients emprant com a intermediaris els clients actuals, els quals en reben una compensació a canvi. [...]
Venda a distància en la qual el venedor utilitza el telèfon com a mitjà per presentar i oferir un producte o un servei a un comprador potencial, argumentar la venda, prendre les comandes, etc. [...]
Venda a distància en la qual el venedor utilitza el servei de correus com a mitjà de distribució d'un producte o un servei, pera enviar-ne publicitat, rebre comandes, lliurar-les o cobrar-ne l'import. [...]