Resultats de la cerca bàsica: 5.648

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
51. mil·límetre per columna
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Unitat de mesura emprada per a la contractació d'espais publicitaris a la premsa o a les revistes, equivalent a l'amplada d'una columna per un mil·límetre d'alçada. [...]
52. màrqueting per correu electrònic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza el correu electrònic per a establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
53. jornada tècnica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dia que, en una activitat firal, es reserva al públic professional. [...]
54. filtratge per identitats
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Filtratge jurídic que s'aplica a un nom de marca per a detectar la possible existència de noms idèntics ja registrats en qualsevol classe de productes o serveis. [...]
55. pagament per visió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de facturació en què el teleespectador abonat a un servei de televisió paga només per la recepció dels programes que ha sol·licitat. [...]
56. venda per catàleg
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda a distància en la qual el comprador adquireix un producte o un servei a partir de la informació proporcionada per un catàleg. [...]
57. difusió per amistat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema que una organització utilitza per aconseguir nous clients emprant com a intermediaris els clients actuals, els quals en reben una compensació a canvi. [...]
58. assentament per periodificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Assentament fet per a dur a terme la periodificació dels ingressos o les despeses produïts en un exercici però que n'afecten més d'un. [...]
59. venda per telèfon
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda a distància en la qual el venedor utilitza el telèfon com a mitjà per presentar i oferir un producte o un servei a un comprador potencial, argumentar la venda, prendre les comandes, etc. [...]
60. venda per correu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda a distància en la qual el venedor utilitza el servei de correus com a mitjà de distribució d'un producte o un servei, per a enviar-ne publicitat, rebre comandes, lliurar-les o cobrar-ne l'import. [...]
Pàgines  6 / 565 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>