Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Acció de crear, descarregar o enviar missatges de contingut sexual, generalment imatges o vídeos propis, per mitjà d'un dispositiu electrònic, que pot comportar la difusió descontrolada i l'ús malintencionat de continguts íntims. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de tècniques que permeten de crear, de modificar o de millorar el rendiment de productes i d'organismes vegetals, mitjançant la transferència d'una porció específica d'ADN d'un organisme a un altre. [...]
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
Organització que té capacitat per a crear, adquirir i transferir coneixement, per a potenciar l'aprenentatge dels membres que la integren i per a mantenir-se en evolució permanent i en sintonia amb el seu ecosistema. [...]