41.
lloc web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Lloc d'Internet format per un conjunt de pàgines web que una empresa, una organització o una persona publica perquè s'hi pugui consultar la informació que conté. [...]
|
42.
lloc web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de pàgines web que una organització o una persona publica a Internet. [...]
|
43.
lloc web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de pàgines web que una organització o persona exposa a Internet perquè tothom hi pugui accedir. [...]
|
44.
lloc web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Lloc d'Internet format per un conjunt de pàgines web que una empresa, una organització o una persona publica perquè s'hi pugui consultar la informació que conté. [...]
|
45.
lloc web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Conjunt de pàgines web que una organització o una persona publica a Internet. [...]
|
46.
mapa web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la Terra
Mapa servit i publicat a través d'un web. [...]
|
47.
mercat web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Lloc web destinat al comerç electrònic, generalment especialitzat en un sector d'activitat. [...]
|
48.
mercat web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Lloc web destinat al comerç electrònic, generalment especialitzat en un sector d'activitat. [...]
|
49.
mercat web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Lloc web destinat al comerç electrònic, generalment especialitzat en un sector d'activitat. [...]
|
50.
microlloc web
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de pàgines web que presenta una unitat temàtica o una finalitat diferenciada de la resta de pàgines d'un lloc web, generalment amb l'objectiu de fer publicitat d'un producte. [...]
|