Resultats de la cerca frase exacta: 27

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. grup de pressió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de persones o organitzacions amb interessos afins de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós que organitzen una acció simultània per influir en l'opinió pública i en les decisions del poders econòmics, polítics i socials. [...]
22. direcció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de directius encarregats d'establir la línia bàsica que ha de seguir una empresa per aconseguir els seus objectius i d'influir sobre el personal perquè s'esforci de manera voluntària i entusiasta per a assolir-los. [...]
23. grup de pressió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins, de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós, que organitzen accions diverses per tal d'influir en l'opinió pública i, consegüentment, en les decisions dels poders econòmics, polítics i socials. [...]
24. política macroeconòmica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Política econòmica destinada a influir en els principals agregats de l'economia, com ara l'ocupació, la producció i la taxa d'inflació, mitjançant mesures que afecten la balança fiscal, així com l'oferta de diners i de crèdit. [...]
25. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
26. activisme accionarial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat duta a terme pels accionistes d'una companyia amb l'objectiu d'influir en el comportament corporatiu, a través del diàleg, la presentació de propostes i l'exercici del dret de vot en la junta general d'accionistes, com a millor mètode per defensar les seves inversions. [...]
27. atomització
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Situació d'un mercat en què els productors i els consumidors són nombrosos i de dimensions reduïdes, més o menys homogènies, de manera que cap d'ells no té poder de mercat i, per tant, no pot influir de manera significativa ni en la quantitat total de producte fabricat ni en el preu de mercat. [...]
Pàgines  3 / 3 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3