Resultats de la cerca castellà-català: 7.876

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. auditoria de punts de venda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació realitzada en una mostra d'establiments de venda al detall per a obtenir informació de vendes, estocs i compres, que inclou, entre d'altres, dades relatives a marques, formats de presentació dels productes, preus, lineals, marxandatge, promoció i publicitat en el punt de venda. [...]
2. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
3. extensió de línia de productes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a ampliar una línia de productes amb el llançament d'una varietat nova d'un producte ja existent en el mercat. [...]
4. figura de canvi de tendència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Figura que anuncia un canvi de tendència en la cotització d'un valor. [...]
5. figura de continuació de tendència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Figura que anuncia el manteniment de la tendència observada en la cotització d'un valor. [...]
6. fons de capital de risc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fons d'inversió que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]
7. índex de preus de consum
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Índex calculat per l'autoritat estadística competent que mesura la variació dels preus dels béns de consum en un període determinat. [...]
8. societat de capital de risc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Societat anònima que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]
9. discriminació de preus de primer grau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobra el preu màxim que es considera possible per cada unitat, independentment de la quantitat venuda o del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]
10. discriminació de preus de segon grau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobren diferents preus per unitat en funció de la quantitat de productes o serveis venuts. [...]
Pàgines  1 / 788 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>