Resultats de la cerca bàsica: 7.878

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
51. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
52. embut de conversió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'etapes per les quals està obligat a passar un usuari en un lloc web o una aplicació per a arribar a l'objectiu que s'ha proposat en accedir-hi, sovint fer una compra o contractar un servei. [...]
53. empresa de primera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa de gran notorietat, reputació i solidesa que cotitza a la borsa i té molta capacitat per a generar beneficis. [...]
54. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
55. establiment de descompte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Establiment de venda al detall en règim d'autoservei on se segueix una política de fixació de preus més baixos que els d'altres tipus d'establiments detallistes, la qual justifica l'absència de serveis complementaris i la limitació en el ventall de productes oferts, generalment de marques poc [...]
56. estratègia de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
57. estratègia de munyida
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a obtenir el màxim rendiment d'un producte. [...]
58. estudi de seguiment
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació de màrqueting que es realitza de manera periòdica per a seguir l'evolució d'un producte, un projecte, una empresa, etc. [...]
59. experiència de client
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de coneixements i de percepcions que extreu un client de la seva interacció en línia amb una empresa. [...]
60. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
Pàgines  6 / 788 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>