Resultats de la cerca bàsica: 7.876

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
61. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció de gestió d'una marca consistent a vetllar perquè s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
62. intel·ligència de negoci
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat d'una empresa de generar coneixement útil per a la presa de decisions estratègiques per mitjà de la recopilació, la selecció, el tractament i l'anàlisi d'informació de fonts diverses. [...]
63. internalització de costos
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conversió dels costos ambientals generats pels efectes d'una activitat en costos interns de l'empresa que n'és responsable. [...]
64. llista de tarifes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació completa de les tarifes dels serveis que ofereix una empresa. [...]
65. marca de ficció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Marca imaginària que apareix en llibres, pel·licules, sèries de televisió o altres obres de ficció. [...]
66. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
67. opció de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Opció que dona dret de compra al titular. [...]
68. opció de venda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Opció que dona dret de venda al titular. [...]
69. optimització de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a utilitzar eines tecnològiques i aplicacions específiques, sovint per a aparells mòbils, que permetin millorar l'experiència de compra dels usuaris i, alhora, fomentar les vendes. [...]
70. ordre de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ordre que s'ha d'executar al millor preu possible del mercat en el moment en què s'introdueix, sense cap límit establert i de manera que, si al millor preu no hi ha prou contrapartida per a atendre la totalitat de l'ordre, la part no negociada queda subjecta al preu que vulgui oferir la part [...]
Pàgines  7 / 788 
<< Anterior  Pàgina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Següent >>