Persona que s'ocupa de la gestió administrativa dels treballadors d'una empresa o una organització, principalment mitjançant l'actualització del conjunt de documents i informacions de la plantilla i l'elaboració de nòmines i documentacions derivades. [...]
Delegat escollit pels treballadors d'un centre de treball públic o privat que té entre 10 i 49 treballadors perquè els representi i s'encarregui de la defensa dels seus interessos. [...]
Conjunt de documents corresponents a un treballador, com ara el currículum, certificats, informes periòdics d'avaluació de rendiment, comunicats de baixa, etc., gestionat generalment pel departament de personal o pel departament de recursos humans. [...]
Conjunt de documents referents a un treballador, com el currículum, els certificats, els informes periòdics d'avaluació de rendiment o els comunicats de baixa, gestionats generalment pel departament de personal o pel departament de recursos humans d'una organització. [...]
Personal la relació de treball del qual es regeix per estatuts específics que no permeten la negociació individual de les condicions de treball i limiten les possibilitats de la negociació col·lectiva. [...]
Personal constituït per funcionaris públics amb una relació jurídica regulada pel dret administratiu, els quals han estat nomenats de manera no permanent per a ocupar un lloc de treball de confiança o d'assessorament especial. [...]