101.
coherència verbal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Similitud conceptual i de redacció entre els diversos textos utilitzats en una campanya publicitària que apareixen en mitjans publicitaris diferents. [...]
|
102.
pal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Lleure. Turisme
Barra rígida o flexible de material lleuger que forma part de l'estructura de sosteniment d'una tenda de campanya. [...]
|
103.
remolc tenda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Lleure. Turisme
Remolc en forma de caixa que conté una tenda de campanya plegable, que es munta sobre l'estructura del remolc. [...]
|
104.
oportunitat de sentir
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
|
105.
record publicitari
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Record d'un anunci, un missatge publicitari o una campanya publicitària que té una persona sotmesa a un test de record. [...]
|
106.
cobertura exterior
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de suports de publicitat exterior que se seleccionen com a unitat comercial per satisfer adequadament les necessitats d'una campanya publicitària. [...]
|
107.
declinabilitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Característica de la conceptualització verbal d'una campanya publicitària que es dona quan el missatge pot adaptar-se a diverses necessitats de comunicació. [...]
|
108.
to
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de característiques que defineixen l'atmosfera, l'estil o l'ambient d'execució d'un anunci o d'una campanya publicitària. [...]
|
109.
seguiment
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions que tenen l'objectiu de garantir la continuïtat d'una acció o campanya de màrqueting directe o avaluar-ne els resultats. [...]
|
110.
test de concepte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test per a comprovar com els consumidors interpreten i avaluen el concepte de producte o l'eix de comunicació d'una campanya publicitària. [...]
|