Resultats de la cerca bàsica: 147

Diccionaris terminològics
101. coherència verbal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Similitud conceptual i de redacció entre els diversos textos utilitzats en una campanya publicitària que apareixen en mitjans publicitaris diferents. [...]
102. pal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Lleure. Turisme
Barra rígida o flexible de material lleuger que forma part de l'estructura de sosteniment d'una tenda de campanya. [...]
103. remolc tenda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Lleure. Turisme
Remolc en forma de caixa que conté una tenda de campanya plegable, que es munta sobre l'estructura del remolc. [...]
104. oportunitat de sentir
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
105. record publicitari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Record d'un anunci, un missatge publicitari o una campanya publicitària que té una persona sotmesa a un test de record. [...]
106. cobertura exterior
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
107. declinabilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Característica de la conceptualització verbal d'una campanya publicitària que es dona quan el missatge pot adaptar-se a diverses necessitats de comunicació. [...]
108. to
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de característiques que defineixen l'atmosfera, l'estil o l'ambient d'execució d'un anunci o d'una campanya publicitària. [...]
109. seguiment
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions que tenen l'objectiu de garantir la continuïtat d'una acció o campanya de màrqueting directe o avaluar-ne els resultats. [...]
110. test de concepte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test per a comprovar com els consumidors interpreten i avaluen el concepte de producte o l'eix de comunicació d'una campanya publicitària. [...]
Pàgines  11 / 15 
<< Anterior  Pàgina  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Següent >>