Persona d'una agència de publicitat que dirigeix un grup de comptes, intervé en la definició de l'estratègia publicitària, coordina executivament i administrativament els encàrrecs del clients i és responsable de les presentacions de campanya. [...]
Professional del departament de comptes encarregat de dirigir un grup de comptes, que intervé en la definició de l'estratègia publicitària, coordina executivament i administrativament els encàrrecs del clients i és responsable de les presentacions de campanya. [...]
Professional d'una empresa de màrqueting telefònic o d'un centre d'atenció de trucades que s'encarrega de contactar telefònicament amb el públic objectiu d'una acció o campanya de telemàrqueting o de venda per telèfon. [...]
Persona que, en una empresa de màrqueting telefònic o un centre d'atenció de trucades, s'encarrega de contactar telefònicament amb el públic objectiu d'una acció o una campanya de telemàrqueting o de venda per telèfon. [...]
Material il·lustrat que s'utilitza per a informar els canals de distribució de les característiques més destacades d'un producte, com ara la seva formulació, formats, opcions, prestacions, ús, unitats de venda, avantatges competitius, preus, campanya publicitària, promocions, etc. [...]
Cartó lleuger format per dues capes de cartonet i una capa d'espuma de poliuretà entremig per donar-li gruix i consistència, molt utilitzat en les presentacions de campanya com a suport d'esbossos, xarts de concepte, guions il·lustrats, etc. [...]
Unitat hospitalària avançada, integrada a les línies de comunicació de l'exèrcit, destinat a fer les funcions de l'hospital de campanya quan aquest es desplaça amb les tropes i a actuar de suplement de l'hospital de base. [...]
Contracte pel qual una persona física o jurídica, a canvi d'una contraprestació, s'obliga a favor d'un anunciant o una agència de publicitat a idear i elaborar un projecte de campanya publicitària, o una part, o qualsevol altra activitat publicitària. [...]
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficàcia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
Document, elaborat generalment per un anunciant, que recull informació del mercat, el producte, el consumidor, la competència, la distribució, els objectius de màrqueting, els objectius de comunicació, el pressupost per fer una campanya publicitària, etc., i que es presenta a l'agència de [...]