31.
preu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Quantitat de diners o de mercaderia que cal donar a canvi de l'obtenció d'un bé o d'un servei. [...]
|
32.
reposicionament
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting i de comunicació dirigides a donar un posicionament nou a un producte o a una marca. [...]
|
33.
reposicionament
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting i de comunicació dirigides a donar un posicionament nou a un producte o a una marca. [...]
|
34.
crèdit oficial
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Crèdit que l'administració pública canalitza a través d'entitats oficials financeres, amb la finalitat de donar suport a determinades activitats o sectors. [...]
|
35.
desinversió
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acció de vendre els actius financers prèviament adquirits per obtenir liquiditat, donar una altra destinació al capital o ajustar-se al termini de venciment. [...]
|
36.
autopublicitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Publicitat que un suport publicitari destina, dins del mateix suport, a promocionar-se o a donar a conèixer la seva programació, els seus continguts, etc. [...]
|
37.
campanya publicitària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions publicitàries planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi de donar a conèixer o de difondre un producte o un servei. [...]
|
38.
crèdit pressupostari
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Assignació individualitzada de despeses que figura en els pressupostos dels organismes públics per donar cobertura a les necessitats per a les quals hagin estat aprovats. [...]
|
39.
patrocinar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Donar suport financer o material a una persona, una organització o una manifestació amb la finalitat d'obtenir en contrapartida un benefici publicitari o d'imatge. [...]
|
40.
lítote
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Figura retòrica que consisteix a no fer explícit tot allò que es vol donar entenent, o bé a negar el contrari d'allò que es vol afirmar. [...]
|