41.
imatge clau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Motiu visual concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
|
42.
so clau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Motiu sonor concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
|
43.
efecte de sobreexposició
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Fenomen de pèrdua d'efectivitat d'un anunci o d'una campanya publicitària com a conseqüència d'una difusió excessiva. [...]
|
44.
oportunitat de sentir
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
|
45.
oportunitat de veure
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
|
46.
ràting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Percentatge de persones del públic objectiu d'una campanya de publicitat o de la població total que han contactat amb un determinat mitjà o suport publicitari. [...]
|
47.
xart
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Cadascun dels suports físics, com ara diapositives o transparències, que s'utilitzen en una presentació de campanya publicitària per a mostrar arguments estratègics, esbossos, eslògans, etc. [...]
|
48.
guió animat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Esbós animat en suport vídeo d'un guió il·lustrat per a facilitar la comprensió d'una campanya publicitària a l'anunciant o per a fer proves prèvies a la realització final de l'anunci. [...]
|
49.
plataforma estratègica
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Document elaborat per un anunciant o per una agència de publicitat que sintetitza els eixos de comunicació d'una campanya publicitària i que fixa els principis i les directrius que han de servir de guia per a elaborar l'estratègia creativa. [...]
|
50.
ràtio de clics
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficàcia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
|