Resultats de la cerca frase exacta: 169

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. comissió per rendibilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de la rendibilitat que rep el gestor d'una inversió com a incentiu d'acord amb el rendiment del fons o la inversió. [...]
22. escenari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Representació hipotètica de qualsevol dels marcs generals en què es pot situar una organització en el futur d'acord amb l'evolució de l'entorn. [...]
23. categoria d'adoptants
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cadascun dels grups que resulten de classificar els adoptants d'acord amb el temps que tarden a adquirir un producte nou o una innovació per primera vegada. [...]
24. sistema bonus-malus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de bonificacions i de recàrrecs que s'apliquen sobre la prima d'una assegurança de vehicles de motor d'acord amb la sinistralitat del conductor assegurat. [...]
25. empresa derivada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa creada per investigadors d'una universitat o una altra entitat de recerca, amb l'acord de la institució, per a explotar directament el resultat d'una investigació. [...]
26. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
27. consorci
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acord d'actuació coordinada o d'unió temporal entre diverses empreses, generalment del mateix ram, amb l'objecte d'obtenir avantatges en els preus o de controlar o enfortir un mercat determinat. [...]
28. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
29. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció de gestió d'una marca consistent a vetllar perquè s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
30. auditoria preventiva
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Revisió detallada de la situació econòmica, financera, legal, fiscal i laboral d'una empresa, que es duu a terme abans de tancar un acord econòmic, especialment un procés d'adquisició o una fusió, per a verificar l'estat real de l'empresa i avaluar els possibles riscos de l'operació. [...]
Pàgines  3 / 17 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>