Resultats de la cerca frase exacta: 28

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. publitramesa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones seleccionades prèviament i que sol constar d'un sobre exterior, una carta publicitària, un fullet i un cupó de resposta. [...]
22. psicogalvanòmetre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Aparell utilitzat en la investigació publicitària per a mesurar la resposta d'una persona a un missatge publicitari per mitjà d'un detector que enregistra la sudoració del palmell de la mà. [...]
23. gestió de comandes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'operacions posteriors a la recepció d'una resposta d'una persona a una acció de màrqueting directe per les quals se li fa arribar una comanda, un regal, un premi, etc. [...]
24. contrabrífing
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document que una agència de publicitat presenta a un anunciant en resposta al brífing amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia publicitària, etc. [...]
25. pagament per acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de pagament d'un element publicitari a Internet en què l'anunciant paga al propietari de la pàgina web una quantitat determinada cada cop que un internauta fa una acció en resposta al seu anunci. [...]
26. màrqueting directe
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal de manera continuada amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa i/o una transacció comercial, a través del correu, el telèfon o altres mitjans. [...]
27. màrqueting directe
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]
28. contrabrífing de mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document que una agència de publicitat o una central de mitjans presenta a un anunciant en resposta al brífing de mitjans amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia de mitjans, etc. [...]
Diccionaris terminolÃÆâ€ââ€Å?¢ÃƒÆ’†â€ââ€Å?¢ÃƒÆ’†âââ€Ãâ€?¡Ã‚¬Ã¢â€Ãâ€??¢ÃƒÆâ€ââ€Å?¢ÃƒÆ’¢ââ€Ãâ€?¡Ã‚¬Ãâ€?¡Ãƒâ€Ãâ€?¡Ãƒâ€Ãâ€?¡Ãƒâ€šÃ‚²gics

Pàgines  3 / 3 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3