1.
generació d'enllaços
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Tècnica d'optimització natural consistent a fer augmentar el nombre d'enllaços externs a un lloc web que interessa promocionar. [...]
|
2.
marxandatge
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de tècniques i accions dutes a terme en el punt de venda amb l'objectiu d'augmentar el poder d'atracció dels productes exposats i estimular-ne la venda. [...]
|
3.
desdoblament d'accions
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Operació consistent a fraccionar cadascuna de les accions ja emeses en diverses accions de valor nominal reduït proporcionalment, amb la intenció d'augmentar la liquiditat sense afectar el capital social de l'empresa emissora. [...]
|
4.
associació de marques
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Activitat de màrqueting consistent en la utilització en un mateix producte o servei de dues marques o més, generalment d'empreses diferents, o d'una marca comuna creada per diverses empreses, amb l'objectiu de reforçar la imatge de les marques implicades i augmentar la percepció de qualitat del [...]
|
5.
impost regressiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Impost el tipus impositiu del qual disminueix en augmentar la base imposable. [...]
|
6.
interlletratge
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Operació consistent a augmentar o reduir l'espai existent entre dos caràcters contigus. [...]
|
7.
ingrés marginal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Ingrés procedent d'augmentar una unitat més la producció i la venda d'un bé. [...]
|
8.
preu de cost marginal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Preu que resulta d'incrementar el cost total a causa d'augmentar la producció una unitat. [...]
|
9.
alça
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acció i efecte d'augmentar el preu d'una cosa, com moneda, efectes públics, mercaderies, lloguers, etc. [...]
|
10.
cost marginal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Cost addicional que resulta d'augmentar una unitat més la producció o l'adquisició d'un bé. [...]
|