Resultats de la cerca frase exacta: 46

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. campanya de manteniment
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Campanya publicitària l'objectiu de la qual és mantenir el ritme de vendes o el record d'una marca o d'un producte ja coneguts. [...]
12. estratègia de relacions públiques
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia que segueix una persona o una organització per establir i mantenir un clima de confiança mútua i de relació positiva amb els seus públics. [...]
13. FMI
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organisme multinacional creat en la Conferència de Bretton Woods amb l'objectiu d'estabilitzar el mercat de divises i mantenir uns mercats de canvis internacionals estables [...]
14. relacions públiques externes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relacions públiques amb què una persona o organització pretén establir i mantenir un clima de confiança mútua i de relació positiva amb els seus públics externs. [...]
15. relacions públiques internes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relacions públiques amb què una persona o organització pretén establir i mantenir un clima de confiança mútua i de relació positiva amb els seus públics interns. [...]
16. argumentari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Esquema escrit de la conversa que ha de mantenir un teleoperador amb el seu interlocutor, que inclou les objeccions que li pot formular i les respostes corresponents. [...]
17. cartera de valors
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de valors que posseeix una persona física o jurídica com a inversió i que pot mantenir amb finalitats especulatives o com a inversió a llarg termini. [...]
18. publicitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat l'objectiu de la qual és donar a conèixer una marca, crear, fixar o canviar-ne la imatge, augmentar-ne la notorietat o mantenir la fidelitat dels consumidors. [...]
19. funció fàtica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció del llenguatge que manifesta la intenció de mantenir la comunicació amb el receptor, de manera que el missatge se centra en l'establiment d'un contacte social. [...]
20. publicitat recordatòria
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat d'un producte o servei suposadament conegut pel consumidor que té la finalitat de mantenir la fidelitat del consumidor envers una marca, un producte o un servei. [...]
Pàgines  2 / 5 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  Següent >>