Departament responsable fonamentalment d'establir i mantenir les relacions amb els mitjans de comunicació i facilitar-los informació referida a l'organització que pugui tenir interès públic o que interessa a l'organització que es difongui. [...]
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
Organització internacional que té com a finalitat assegurar el progrés econòmic i social, eliminar les barreres al lliure intercanvi, millorar les condicions de vida i treball i mantenir la pau en tots els països membres. [...]
Organització internacional que té com a finalitat assegurar el progrés econòmic i social, eliminar les barreres al lliure intercanvi, millorar les condicions de vida i treball i mantenir la pau en tots els estats membres. [...]
Assegurança que cobreix les pèrdues econòmiques per insuficiència d'ingressos per mantenir les despeses o per disminució del valor de venda per factors de mercat dels productes comercialitzats per l'assegurat a conseqüència d'un sinistre. [...]
Departament d'una organització responsable d'establir i mantenir les relacions amb els mitjans de comunicació i facilitar-los informació referida a l'organització que pugui tenir interès públic o que interessa a l'organització que es difongui. [...]
Crèdit d'un import reduït que s'atorga generalment a persones amb pocs recursos econòmics amb la finalitat que puguin emprendre activitats empresarials per compte propi que els generin ingressos i els permetin mantenir la seva família. [...]
Conjunt d'empreses que col·laboren en la defensa dels interessos del sector al qual pertanyen, en les compres, en les exportacions, etc., tot i mantenir la seva personalitat jurídica i el seu compte de pèrdues i guanys independents. [...]
Acció tàctica de màrqueting d'una empresa consistent a suprimir el logotip d'una marca en els seus productes o en les seves activitats comercials i mantenir només altres elements de la identitat visual que fan recognoscible la marca. [...]
Programa deliberat, planificat i sostingut que comprèn un conjunt de decisions i accions, fonamentalment de comunicació, que tenen l'objectiu d'establir i mantenir un clima de confiança mútua i de relació positiva entre una persona o una organització i els seus públics. [...]