Document que una agència de publicitat presenta a un anunciant en resposta al brífing amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia publicitària, etc. [...]
Sistema de pagament d'un element publicitari a Internet en què l'anunciant paga al propietari de la pàgina web una quantitat determinada cada cop que un internauta fa una acció en resposta al seu anunci. [...]
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal de manera continuada amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa i/o una transacció comercial, a través del correu, el telèfon o altres mitjans. [...]
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]
Document que una agència de publicitat o una central de mitjans presenta a un anunciant en resposta al brífing de mitjans amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia de mitjans, etc. [...]