Resultats de la cerca frase exacta: 24

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. interrogació retòrica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Recurs retòric consistent a fer una pregunta per a la qual no s'espera cap resposta perquè ja hi és implícita. [...]
12. comentari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Text curt que un internauta escriu com a resposta a un apunt, publicació o comentari previ que ha llegit en alguna xarxa social o blog. [...]
13. màrqueting per correu electrònic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza el correu electrònic per a establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
14. màrqueting per correu electrònic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza el correu electrònic per a establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
15. publitramesa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones preseleccionades i que sol constar d'un sobre exterior, una carta publicitària, un fullet i un cupó de resposta. [...]
16. publitramesa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones preseleccionades i que sol constar d'un sobre exterior, una carta publicitària, un fullet i un cupó de resposta. [...]
17. publitramesa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones seleccionades prèviament i que sol constar d'un sobre exterior, una carta publicitària, un fullet i un cupó de resposta. [...]
18. psicogalvanòmetre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Aparell utilitzat en la investigació publicitària per a mesurar la resposta d'una persona a un missatge publicitari per mitjà d'un detector que enregistra la sudoració del palmell de la mà. [...]
19. gestió de comandes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'operacions posteriors a la recepció d'una resposta d'una persona a una acció de màrqueting directe per les quals se li fa arribar una comanda, un regal, un premi, etc. [...]
20. contrabrífing
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document que una agència de publicitat presenta a un anunciant en resposta al brífing amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia publicitària, etc. [...]

Pàgines  2 / 3 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  Següent >>