51.
marca avalada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Marca amb identitat pròpia que es beneficia del suport, més o menys explícit, d'una altra marca que li aporta prestigi i credibilitat. [...]
|
52.
marca avaladora
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Marca que pel seu prestigi i credibilitat atorga garantia de qualitat a una altra. [...]
|
53.
marca blanca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Cadascun dels senyals de color blanc que indiquen els extrems de les línies de gol i la línia central a les parets laterals. [...]
|
54.
marca blanca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Senyal de color blanc de la zona de combat que indica el punt on s'ha de situar el competidor blanc al començament d'un combat i en cada represa. [...]
|
55.
marca blanca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Cadascun dels senyals de color blanc que indiquen els extrems de les línies de gol i la línia central a les parets laterals. [...]
|
56.
marca blanca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Producte genèric que es comercialitza sense marca. [...]
|
57.
marca blanca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Producte genèric que es comercialitza sense marca. [...]
|
58.
marca blanca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Producte genèric que es comercialitza sense marca. [...]
|
59.
marca blava
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Senyal de color blau de la zona de combat que indica el punt on s'ha de situar el competidor blau al començament d'un combat i en cada represa. [...]
|
60.
marca blava
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Transports
Marca viària que delimita les places d'aparcament en una zona blava. [...]
|