1.
subscriure's
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Abonar-se a un determinat servei en línia, generalment d'Internet, per poder participar en les seves activitats. [...]
|
2.
risc locatiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Risc d'incendi que afecta la responsabilitat que pugui correspondre a un llogater per danys causats per culpa seva al local que té llogat. [...]
|
3.
buit de mercat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Segment de mercat en el qual s'intueix una oportunitat de negoci perquè s'hi detecten necessitats no satisfetes o no prou satisfetes. [...]
|
4.
factor
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Entitat a qui s'encomana un facturatge. [...]
|
5.
forfeter
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Entitat a qui s'encomana un forfetatge. [...]
|
6.
brànding personal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Branca del brànding que s'ocupa de les marques personals. [...]
|
7.
publitramesa única
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Publitramesa amb la qual s'ofereix un únic producte o servei. [...]
|
8.
guarda de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
|
9.
brànding sonor
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Branca del brànding que s'ocupa de la identitat sonora de les marques. [...]
|
10.
brànding verbal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Branca del brànding que s'ocupa de la identitat verbal de les marques. [...]
|