Representació de la situació ideal a què aspira a arribar en el futur una organització, que s'utilitza com a instrument de la planificació estratègica. [...]
Capacitat d'una empresa o una organització d'oferir un producte o un servei que s'ajusti als requeriments i les expectatives de qualitat dels clients. [...]
Estudi i descripció del perfil psicològic de tipus de consumidors a fi de determinar quines estratègies de màrqueting i comunicació s'ajusten més a les seves característiques. [...]
Sistema de bonificacions i de recàrrecs que s'apliquen sobre la prima d'una assegurança de vehicles de motor d'acord amb la sinistralitat del conductor assegurat. [...]
Moble constituït per diversos compartiments independents l'obertura dels quals es controla mitjançant un sistema informàtic, que s'utilitza per a desar temporalment objectes d'una manera segura. [...]
Persona que s'ocupa de tornar a omplir de productes les prestatgeries d'un supermercat a mesura que van quedant buides i de vetllar perquè tinguin una presentació adequada. [...]
Fons limitat del qual s'extreuen, sense necessitat de recórrer a les caixes centrals, els pagaments per a despeses petites que es poden produir a les dependències d'una empresa. [...]
Unitat de valor de caràcter criptogràfic fonamentada en la tecnologia de la cadena de blocs, que s'utilitza com a element d'intercanvi o d'adquisició de béns o serveis. [...]
Estratègia de màrqueting centrada en la publicitat i la promoció al consumidor, que s'adreça al client final a fi d'induir-lo a demanar el producte en els establiments comercials. [...]