61.
nom de compte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de caràcters alfanumèrics que identifiquen el titular d'un compte de correu electrònic, situat davant de l'arrova en l'adreça electrònica. [...]
|
62.
nom de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Element identificador i diferenciador d'una marca constituït pel conjunt de signes lingüístics que es poden pronunciar. [...]
|
63.
nom de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom que identifica un producte, un servei, una marca, una organització, etc. [...]
|
64.
nom de producte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que designa un producte. [...]
|
65.
nom de servei
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que designa un servei. [...]
|
66.
protecció de nom
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Protecció jurídica que rep un nom de marca pel fet d'estar registrat. [...]
|
67.
test de nom
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test per a estudiar la idoneïtat d'un nom de marca considerant aspectes com ara l'adequació al concepte de producte, la pronunciació, la distinció, la recordabilitat o possibles connotacions lingüístiques i culturals no desitjades. [...]
|
68.
tipus de nom
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Cadascuna de les tipologies de noms de marca atenent criteris morfològics, sintàctics, semàntics, etimològics, etc. [...]
|
69.
dret a un nom
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Dret d'un infant a rebre nom i cognom des del naixement. [...]
|
70.
nom de marca estranger
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca pres directament d'una llengua que no és pròpia del territori d'origen de la marca o la sonoritat i la grafia del qual evoquen un origen geogràfic estranger, amb la finalitat d'augmentar-ne el valor percebut. [...]
|