11.
anàlisi de la competència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Investigació de màrqueting que duu a terme una empresa per estudiar les empreses competidores en un segment de mercat determinat. [...]
|
12.
buit de mercat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Segment de mercat en què s'intueix una oportunitat de negoci perquè s'hi detecten necessitats no satisfetes o no prou satisfetes. [...]
|
13.
buit de mercat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Segment de mercat en què s'intueix una oportunitat de negoci perquè s'hi detecten necessitats no satisfetes o no prou satisfetes. [...]
|
14.
discriminació de preus de tercer grau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobren diferents preus per unitat en funció del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]
|
15.
competència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Situació que resulta de la rivalitat entre empreses que concorren en un mateix segment de mercat i que ofereixen productes o serveis semblants. [...]
|
16.
competència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Situació que resulta de la rivalitat entre empreses que concorren en un mateix segment de mercat i que ofereixen productes o serveis semblants. [...]
|
17.
publicitat global
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Publicitat, emmarcada en una estratègia de màrqueting global, que es dirigeix a un segment de mercat multiespacial i multicultural utilitzant els mateixos missatges. [...]
|
18.
línia de productes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, estar destinats al mateix segment de mercat, utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]
|
19.
truncament
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Operació en el processament del llenguatge natural consistent a eliminar del final de les paraules el segment que és variable i quedar-se amb una forma invariable. [...]
|
20.
línia de productes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, o estar destinats al mateix segment de mercat, o utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]
|