Resultats de la cerca frase exacta: 224

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
41. nom de marca estranger
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca pres directament d'una llengua que no és pròpia del territori d'origen de la marca o la sonoritat i la grafia del qual evoquen un origen geogràfic estranger, amb la finalitat d'augmentar-ne el valor percebut. [...]
42. nom de línia de productes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca que designa un conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, estar destinats al mateix segment de mercat, utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]
43. reconeixement d'entitats amb nom
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Operació en el processament del llenguatge natural consistent a identificar i classificar paraules, frases o altres unitats textuals d'un corpus en categories predefinides, com ara persones, organitzacions, expressions de temps, valors monetaris, percentatges o quantitats. [...]
44. identitat verbal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements verbals que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el nom, els eslògans, la veu de marca, el to de veu, el vocabulari o els missatges. [...]
45. primera menció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca d'un producte que un enquestat cita espontàniament en primer lloc. [...]
46. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
47. verbalització de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció de transformar un nom de marca en verb per mitjà dels procediments morfològics propis de la llengua. [...]
48. mot panvocàlic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mot que conté les cinc vocals sense repetir-les. [...]
49. franquiciat | franquiciada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que accepta una franquícia per explotar un negoci en unes condicions experimentades i amb un nom i una publicitat comuns a altres establiments similars i no competidors perquè són en àmbits de mercat diferents. [...]
50. franquiciador | franquiciadora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica titular d'una marca, proveïdora de productes o serveis o posseïdora de tècniques originals, que concedeix al franquiciat la possibilitat d'explotar un negoci sota un nom i una publicitat comunes i d'acord amb unes condicions de funcionament iguals a les d'altres [...]
Pàgines  5 / 23 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>