El verb derivat de valor i que significa 'tornar a valorar, a reconèixer el valor' és revalorar, i no revaloritzar. Per exemple:
Hem de revalorar el preu dels pisos.
Si no revaloren la qualitat del nostre servei ja podem plegar.
Han revalorat tantes vegades la nostra oferta que ja no m'interessa [...]
FontDiccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
'oferta monetària, fer de banquer del Govern, operar com a gestor i dipositari de les reserves d'or i de divises i fer-se càrrec dels pagaments internacionals de l'Estat. Taula usada antigament pels canviadors. Lloc on hi ha emmagatzemades parts orgàniques conservades per a ús [...]
FontDiccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
en peu una dificultat (o una oferta, etc.) No haver estat vençuda, retirada. sense cap ni peus V. cap¹. tenir-li a algú el peu a la gola [o tenir-li a algú el peu al coll] Tenir-lo a mercè nostra. tenir un peu a l'estrep Estar a punt d'emprendre un viatge, de [...]
Les formes inclòs, inclosa, inclosos, incloses corresponen al participi del verb incloure. Quan acompanyen un nom, sempre hi concorden i signifiquen 'contingut, comprès'. Per exemple:
Podeu consultar l'oferta, amb allotjament inclòs, clicant aquesta opció.
La informació addicional queda inclosa [...]
Per designar un conjunt de productes que van embolicats, lligats o embalats junts, la denominació catalana adequada és paquet (o capsa, segons el cas), i no pack. Per exemple:
Jaume, agafa aquell paquet de iogurts, que són l'oferta del dia!
Per la compra de dos paquets / dues capses de gelat et [...]
Atribuir un valor comercial, determinat per l'oferta i la demanda, a béns, recursos, activitats i serveis anteriorment considerats no comercialitzables. [...]
Atribució d'un valor comercial, determinat per l'oferta i la demanda, a béns, recursos, activitats i serveis anteriorment considerats no comercialitzables. [...]
Oficina pública o privada encarregada de promocionar l'organització de congressos, convencions i simpòsiums mitjançant la difusió dels recursos, les infraestructures i l'oferta dels serveis turístics d'una ciutat. [...]