Resultats de la cerca bàsica: 57

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. mostra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Quantitat d'un producte que s'ofereix gratuïtament als visitants d'una activitat firal per donar-lo a conèixer o com a element de promoció. [...]
2. mostra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
3. mostra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Quantitat d'un producte que s'ofereix gratuïtament als consumidors per donar-lo a conèixer o com a element de promoció. [...]
4. mostra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Porció finita d'una població utilitzada per a obtenir informació sobre característiques de la població total. [...]
5. mostra estadística
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
6. mostra representativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
7. sala d'exposicions
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sala on s'exposen els productes d'una empresa o se'n mostra l'ús o el funcionament, amb l'objectiu de promoure'n les vendes. [...]
8. ordre de volum ocult
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ordre que només mostra al sistema una part del volum per negociar, mentre que la part oculta va sortint al mercat a mesura que es va executant la part mostrada. [...]
9. auditoria de punts de venda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació realitzada en una mostra d'establiments de venda al detall per a obtenir informació de vendes, estocs i compres, que inclou, entre d'altres, dades relatives a marques, formats de presentació dels productes, preus, lineals, marxandatge, promoció i publicitat en el punt de venda. [...]
10. mapa del recorregut del client
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Diagrama que indica els diferents punts en què un client es relaciona en línia amb una empresa, des del moment que mostra intenció d'adquirir un producte o contractar un servei fins que ho fa, que permet a l'empresa conèixer l'experiència de client dels seus usuaris i millorar-la. [...]
Pàgines  1 / 6 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  Següent >>